piątek, 20 czerwca 2014

Idea Fix Fest 4... czyli dużo dobrej polskiej mody i nie tylko


Idea Fix Fest 4 za nami. Było to bardzo ciekawe i inspirujące wydarzenie: dużo polskiej mody i świetnej muzyki.

W ubiegłym weekend w Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie spotkało się około 70 wystawców. Mogłabym wymieniać bez końca kto na nich zagościł, wyliczę jednak tylko kilka, szczególnie tych, którzy przypadli mi do gustu: genialne dwustronne plecaki od Sack It, śliczne sukienki od Provoke, urocze buty od Meeka, piękne okulary Brylove, wianki od Marmi i muchy od Marthu






Przygotowywania fotorelacji było świetną sposobnością do bliższego przyjrzenia się ubraniom, akcesoriom, detalom, a przede wszystkim okazją do zamienienia kilku słów z projektantami i właścicielami marek. Wraz z Pawłem przeprowadzaliśmy także z chętnym osobami wywiady na rzecz videorelacji, tak też dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy; widać, że każdy projektant ma swoją wizję i świetne pomysły na markę, produkty, ubrania i promocję. 








Cały czas w tle przewijała się muzyka - swoje sety dj-skie serwowali Eltron John, Daniel Drumz, Herodsky czy Saidovsky. Nie zabrakło strefy dla dzieci, każdy mógł zjeść coś smacznego, pograć w badmintona, a ten, kto chillował na leżakach mógł popatrzeć na chłopaków, którzy "wywijali" na bmx'ach. 
Całą imprezę uświetnił genialny koncert Mikromusic. Przyznam, ze był to mój pierwszy ich koncert i było pięknie :)









Tych kilka zdjęć to tylko wycinek tego, co działo się na Fest 4. Po więcej zdjęć zapraszam tutaj.
Bywacie na takich imprezach? Ja z chęcią zaglądam na tego typu wydarzenia :)

6 komentarzy:

  1. O rany, rany i to wszystko w Krakowie? Serce mi krwawi! Byle do października. Jestem bardzo chętna na jakiś wspólny wypad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba :) W Krakowie dzieje się naprawdę sporo, czasem nie wiadomo co wybrać :) Od października studia w Krakowie? Jeśli tak to super, możemy wspólnie się gdzieś "poszwendać" (z aparatami w ręku) :)

      Usuń
    2. Planowo studia, a co z tego wyjdzie, to zobaczymy. W sumie w Krakowie pomieszkiwałam już w liceum, a teraz siedzę w domu i brakuje mi go bardzo. :) Narobiłaś mi ogromnej ochoty na szwędanie się z aparatem! :)

      Usuń
  2. Baaardzo lubię takie wydarzenia! To wszystko mogłoby dziać się we Wrocławiu;) Co do trzeciego zdjęcia - nie wiem, co podoba mi się bardziej. Manekin czy sukienka. Chociaż właściwie... olać sukienkę, ja chcę taki manekin!!! Jest GENIALNY! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia z wieszakami są ekstra ♥♥ i to z kwiatowymi opaskami ♥ i z kokardami ♥ dobra, publikuję już ten komentarz i idę sobie jeszcze raz wszystkie obejrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham takie kiermasze! Swego czasu było ich sporo w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń